lauantai 19. toukokuuta 2012

Haaste (+ kuvia päivän ratsastuksesta)

Tässäpä muutama laatukuva tältä päivältä.. My Little Pony oli taas aika taitava. Ja sitten haasteen pariin!


Penina (Pennie's - based on true story) myönsi meille Versatile Blogger Awardin, jonka säännöt ovat seuraavat:

1. Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille haasteesta!

Kiitosta Peninalle siis, haasteita on aina kiva tehdä :) Näynkin tehneen vastaavan jo aiemmin, joten vältetään samojen asioiden kertomista. (Ja onpa lukijamäärä kasvanut valtavasti näin lyhyessä ajassa - tuota kirjoittaessa lukijoita on ollut 25!)

1: Koska viime päivinä olen kovasti miettinyt arabihevosia syystä jos toisestakin, "tunnustetaan" heti alkuun, että se on ehdoton lempirotuni heti suomenhevosen jälkeen. Melko pienestä oli kiinni, ettei minusta aikanaan tullut vuokra-arabini omistajaakin.. Ajattelin kuitenkin, ettei aika ollut kypsä omalle hevoselle koko tulevaisuuteni ollessa auki - mutta elämä kuljetti ja puoli vuotta myöhemmin minulla olikin Mimmu. Ajattelen sitä hevosta kuitenkin edelleen kovasti, erityisesti nyt kun kuulin että se ilmeisesti on taas myynnissä. Ollapa se lottovoitto, niin haalisin itselleni kaikki hevoset jotka ovat talloneet kavionjälkiä sydämeeni!

2: Tämä nyt ei ole varsinaisesti fakta vaan lähinnä mielipide, mutta olen päivä päivältä vakuuttuneempi siitä, että minä omistan maailman ihanimman hevosen.. :)

3: Vaikka hevosenpito omassa pihassa onkin ihana elämäntapa, aina joskus haaveilen siitä, että joksikin aikaa veisi Minjan täysihoitoon jonnekin ja saisi nauttia ihan vain siitä "tallilla käymisestä"!

4: Olen omien ja hevosen varusteiden värikoordinoinnin suhteen likipitäen neuroottinen. Vaikka ratsastaisin ihan yksin kotikentällä. No, useimmat kamppeet edustavat lähinnä erilaisia sinisen ja harmaan sävyjä joten koordinointi ei yleensä ole kovinkaan vaikeaa.

5. Minulla on toinenkin blogi: arroparro elokuvissa. Se on jonkinlainen tajunnanvirtainen ajatusoutlet, johon puran mietteitäni elokuvista. Tutustu omalla vastuulla (äläkä muodosta minusta mielipidettäsi sen perusteella :D).

6. Nyt kun olen karkottanut kaikki lukijani tuolla edellisellä, voin vapautuneesti kertoa itsestäni lisää hulluja asioita. Olen äärettömän tapaturma-altis. Täytyy koputtaa puuta että pitkään aikaan ei ole sattunut mitään kummempaa, mutta yleensä telon itseäni säännöllisesti ja mitä epätodellisimmissa yhteyksissä. Minulla on monta arpea joilla on mielenkiintoisia tarinoita. Ihan jokainen ei ole joutunut tikkauttamaan kättään samuraimiekan takia, eihän?

7. ..Se siitä puun koputtamisesta, luonnostelin kirjoituksen edelliseen etappiin asti aiemmin tänään, joten tietysti tipuin illalla muuan hevosen selästä, kun minun ei edes pitänyt olla menossa ratsastamaan ;D Olen yleensä melko taikauskoinen tällaisissa asioissa, mutta nyt tämä lipsahti mielestäni ja näinhän siinä sitten käy.

Instagram-leikkejä puhelimen kanssa
Sen verran laiskottaa että haastetta en nyt ihan viidelletoista jaksa jakaa (varsinkin kun se nyt leviää kulovalkean tavoin), mutta osakseen sen saavat Kata, Essi, ja Monica! Jos joku lukija haluaa haastaa itse itsensä, sen kun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti