keskiviikko 15. elokuuta 2012

Uusia kavereita

 Hypnotoad ja sen hämähäkkiystävä
Aamulla tallissa minua vastassa oli ihan uusia naamoja: sammakko otti vesiletkun omakseen ja teki aamustani hyvin haastavan.. Lopulta se loikki tiehensä.

Minä puolestani loikin Kotkan Heppatarvikkeeseen tutkailemaan Facebookissa mainostettuja "penko-koreja". Olihan siellä kaikenlaista kivaa, itsellekin tarttui Equipagen t-paita ja ehkä pari satulahuopaa: tummansininen Equilinen Yearling-kouluhuopa ja tummansininen Bucas Max-yleishuopa. Siis ehkä. Oho.

Ja toinen, vähän isompi oho. Happy birthday to me, happy birthday to me.. Synttärit ovat kyllä vasta huomenna, mutta pahasti pelkäsin että en Heppiksestä tänään poistu ilman seuraavaa artikkelia. FreeJumpin turvajalustimia kun olen jo tovin himoinnut, ja nyt ne olivat turvatuotekampanjan myötä alennuksessa.. Musta-siniset ihanuudet siellä minua odottivat ja lähtivät kanssani kotiin.


Viedessäni ostoksia talliin, oli vesiletkun vartija palannut taas asemapaikalleen. Hienoa. Aikaisemmin minulla on ollut puolivakituisina tallivuokralaisina mm. siili ja lepakkoja, mutta sammakot sentään ovat yleensä vain ohikulkumatkalla!

2 kommenttia:

  1. Upeat nuo jalustimet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kyllä itsekin paljon, vaikka yleensä olen vähän "hillitympien" varusteiden ystävä, noissa vain oli sitä jotain.. :)

      Poista